Door continu te luisteren naar de mening van uw klanten na belangrijke klantprocessen weet u waar doelgroep behoefte aan heeft kunt u uw producten en diensten beter laten aansluiten op uw doelgroep. Dit zal leiden tot loyalere klanten.

Voordelen Customer Feedback Management:

  1. Realtime meten = realtime actie. Directe follow up mogelijk.
  2. Inzicht in de waardering van en tevredenheid over individuele klantprocessen (touchpoints)
  3. Een totaalbeeld van de beleving en de waardering van klanten en organisatieprestaties
  4. Inzicht in motieven/ key drivers voor attitude en gedrag (bijvoorbeeld tevredenheid en loyaliteit)
  5. Customer Feedback Management maakt trendanalyses mogelijk en zorgt voor inzicht in het resultaat van genomen maatregelen en acties

CFM: Altijd en overal

De klant kan zijn feedback via verschillende apparaten geven (denk hierbij aan smartphones, tablets en desktops). Dit zorgt ervoor dat de klant op elk gewenst moment en vanaf elke gewenste plek kan deelnemen aan het onderzoek. Hierdoor komt de gegeven feedback worden afgestemd op het gebruiksmoment.

Het research platform onderzoeksbureau MWM2 biedt ondersteuning voor het afnemen van de feedback vragenlijst op mobiele telefoons: er wordt automatisch gedetecteerd welk apparaat gebruikt wordt en per apparaat kan een toegespitste vragenlijst worden getoond. Daarnaast helpen consultants met ghet stellen van de jsuite vragen.